Ber om ursäkt!

 
varvsberget - Örnsköldsvik
 

först och främst, förlåt för den hemska uppdateringen. Är inte hemma och har inte varit det på hela veckan. Internet är sämst här uppe så har inte haft lust att blogga. men jag lovar att när jag kommer hem kommer dte massor med inlägg. jag har fått massor med julklappar som jag tänkte plåta och sedan visa upp dem här. 30 dagars challenge fortsätter jag med när jag som sagt kommer hem. handlade också på mellandags rean som jag kan visa också. Än så länge får ni njuta av denna bild som jag tog igår när vi var på utflyckt. tyckte den blev super bra!

comments
written by: tina

har också varit där uppeeeeee i backeeen :)

2014-01-01 » 15:42:47

please comment here:

your name:
remember me?

e-mail: (will not be published)

url/blogaddress:

comment:

Trackback