Senaste dagarna


Åhus beachhandboll - visst är jag cool?


Torsdag: 
Jag, min syster och våra  kompis Isabel åkte till Västerås - Erikslund och julshoppade. Vi kom dit vid 12 på dagen och gick runt och shoppade tills klockan blev 3, då åt vi på Ikea och sedan åkte vi in tills centrum. Vi gick in på gallerian och letade efterbutiken Harmoniq. Där valde jag ut två st Victoria Secret bodymists som min syster köpte till mig i julklapp! sedan åkte vi hem och kollade på dubbelavsnittet på *dramatisk röst* UNDER THE DOME. well hehe 


Fredag: började vi skolan 8:30 och slutade 9:30, fick mina betyg och grejer. har inget mer att säga om det, är inte så nöjd... 
sen åkte jag iallafall hem och åt pannkakor och kollade lite på tv. Vid 11 tiden var det dags att åka till Hannah i kvicksund och sedan vidare till Erikslund igen, fast med hennes föräldrar också. jag köpte en present till min syster (som fyller år idag) och en parfym till julklappsbytet med laget. jag hjälpte Hannah att köpa julklapp till sin bror, kille och mamma. kan säga er att det blev 3 tuffa timmar! Vi åkte sen vidare hem till Torshälla och ellfolk för att ha julavslutning med laget. 
när jag kom hem efter det så var Isabel hemma hos oss och vi firade "mini jul" jag fick en mössa av henne som jag har velat ha ganska länge. kan fota den senare och lägga upp här! 

idag ska jag och min syster till Centrum och Tuna Park och köpa de sista julklapparna sen ska vi hem och städa. ikväll kanske det kommer några gäster och jag kanske ska iväg och vara med några vänninor. På Måndag drar jag till norr! ska fira Jul hos min morfar i Örnsköldsvik!



comments
written by: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2013-12-21 » 11:58:11
url: http://elsamohras.blogg.se

please comment here:

your name:
remember me?

e-mail: (will not be published)

url/blogaddress:

comment:

Trackback